zaterdag 18 april 2015

Challenge Day Countdown



Challenge Day Countdown

Over een paar dagen is het eindelijk zover, dan start om 17.45 uur de ‘Battle’ tussen de Challenge Teams! Het belooft een mooi spektakel te worden als ik naar de trailers kijk van de verschillende teams. Er is de laatste weken hard gewerkt door alle teams om het LA succesvol en inspirerend af te sluiten. Niemand wil als een ‘Dummy’  s ’avonds  naar huis, maar liever als ‘Expert’!

Het voelt de laatste weken wel een beetje alsof ik een “deserteur of collaborateur” ben van GSM! Het staat er nogal bot, maar ik merk dat ik het nog steeds lastig vind dat ik mij ‘vrijwillig’ heb opgegeven om de Challenge Day mede te organiseren. Het organiseren van de dag hoort er natuurlijk ook bij, maar ik was liever bij mijn eigen GSM’etje gebleven om mijn talenten daar in te zetten, wat niet wil zeggen dat ons Challenge Team (CT) niet inspirerend is geweest voor mij. Het CT bezit vele talenten die op de Challenge Day goed van pas komen om het tot een goed einde te brengen. Maar organiseren is nu eenmaal iets anders dan je bezig houden met onderwijs, onze primaire taak, daar ligt toch mijn focus en uitdaging. Ik hoop dat de Gamemasters dit volgend jaar serieus meenemen!

Gelukkig kan ik op D-Day toch nog iets voor ‘mijn’ GSM betekenen! Voor mij zijn zij de favorieten om naar huis te gaan met de Publieksprijs. Jammer genoeg mag ik niet (officieel) stemmen ;).

Het Challenge Team heeft vandaag (13-4-2015) de bekende puntjes op de ‘i’ gezet. Er waren nog wat oneffenheden weg te strijken. We hebben het draaiboek compleet gemaakt, het Blog bijgewerkt zodat de teams weten waar ze aan toe zijn en de Gamemasters op de hoogte gesteld zodat zij deze week geen slapeloze nachten hoeven te hebben met de angst dat het niet goed geregeld is!
Alles is (volgens ons) goed geregeld zodat de C-Day voor iedereen een succes kan worden, we hebben onze talenten voldoende benut.

20 april, 20.30 uur,  weten we of alles verlopen is zoals we dat georganiseerd en gehoopt hadden. Daarna het Blog verder uploaden en hopelijk is LA4 dan afgerond

Ik dank GSM en het Challenge Team voor de mooie  weken, de uitdaging en vooral het fijne samenwerken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten